Możliwości Facebooka

Opublikowane przez Forrex w dniu

  1. Bezpośredni kontakt z klientem

Facebook daje nam możliwość utrzymywania pozytywnych relacji z klientem, komunikowania się z nim poprzez reagowanie na komentarze, zarówno te pozytywne, jak i krytykę.

  1. Twoje miejsce na reklamę

Fanpage Twojej firmy jest również reklamą Twojej firmy. Dostarczasz swoim klientom informacji o firmie, produktach, promocjach. Staraj się, aby treści były zawsze aktualne.

  1. Zaufanie

Poprzez stały kontakt z klientem, odpisywanie na zapytania, reagowanie na komentarze tworzy się więź zaufania pomiędzy Tobą a Twoim klientem. NIe zostawiaj nigdy komentarzy bez reakcji, a w szczególności reaguj na te zawierające krytykę.

  1. Tworzenie społeczeństwa

Potencjalni klienci już Ci zaufali, inni użytkownicy widząc jak wiele osób to zrobiło również Ci zaufają i polubią Twoją stronę, w ten sposób tworzysz społeczeństwo wokół swojej marki czy też firmy.

  1. Większa rozpoznawalność

Już przez to że jesteś na Facebooku Twoja firma zyskała większą rozpoznawalność. Duża część użytkowników sprawdza czy dana firma istnieje właśnie na tym portalu społecznościowym. Jeśli do tego jeszcze Twój fanpage żyje, tzn. dodajesz ciekawe posty, prowadzisz konwersację, jesteś w stałym kontakcie z klientem to masz gwarancję naprawdę dużej rozpoznawalności w sieci.

  1. Większa sprzedaż produktów i usług

Ciekawe posty, informacje, zaufanie między Tobą, Twoją marką, firmą a użytkownikami, społeczeństwo zbudowane wokół Ciebie oparte na zaufaniu to wszystko przekłada się na większą sprzedaż Twoich produktów oraz usług.

  1. Obserwacja konkurencji

Facebook daje nam możliwość podglądania działań konkurencji, możesz po prostu w statystykach fanpage’a dodać obserwowane strony, a będziesz na bieżąco z ich aktywnością i najbardziej angażującymi postami.

  1. Wizytówka Twojej firmy

Dobrze prowadzony fanpage jest również wizytówką Twojej firmy. Poinformuj użytkowników czym się zajmujesz, w jakich godzinach prowadzisz działalność, sklep, zamieść kontakt do siebie. Postaraj się, aby wszystkie informacje były aktualne i wszelkie zmiany wprowadzaj na bieżąco.

Kategorie: Facebook

0 Komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *